Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Terug

Klacht bezorging folders

R.Vrijland

05-03-2009 | 19:26

Geachte heer/mevrouw,

 

Er wordt al een aantal weken geen bundel reclame folders bezorgd. Het gaat om de bundel met o.a. Kruidvat etc.

Met vriendelijke groet,

R.Vrijland

Atlanta 1

2903PH Capelle aan den IJssel


  

1 Antwoord

Antwoord van
26-05-2009 | 11:28

Beste R. Vrijland,

 

Wij hebben uw klacht doorgespeeld aan de organisatie die verantwoordelijk is voor de bezorging.

Zonder gelijk de bezorger de schuld te geven kan het te maken hebben met een wisseling van bezorgers. Wij gaan er van uit dat u geen JA/NEE sticker op uw brievenbus heeft geplakt.

Het moet nu weer snel in orde komen.

Veel leesplezier gewenst.

Vriendelijk groetend, DMPC.