Artikelen over marketing

Hoe schrijf ik een goede review?

Heb je online een aankoop gedaan, dan krijg je vaak na enige tijd een mail met de vraag of je een review wilt schrijven. Het is voor bedrijven namelijk waardevol om deze reviews te ontvangen. Eventuele zwakke punten komen naar voren en kunnen worden opgepakt. Daarnaast worden bedrijven met veel reviews betrouwbaarder gevonden. Uiteraard werkt het hebben van veel of enkel slechte reviews juist ...

Lees meer >>

Op 5 januari 2022

Waarom Magneten

De kracht van bedrukte promotionele magneten. Vergroot uw klantenkring en stimuleer uw relaties om meerdere keren per dag aan u denken  De promotie-magneet: een wereld idee! Kijk naar uw koelkast... ziet u er veel reclame op? Neem even rustig de tijd en denk wel dat veel mensen magneten op hun koelkast hebben. Ze hangen er van alles onder: foto’s, afspraken, recepten of ...

Lees meer >>

Op 9 juni 2021

(10) tips voor het succesvol vermarkten van uw nieuwe product

Door: Cees Hogendoorn Van alle nieuwe concepten, producten of diensten flopt zeker driekwart. Vaak gebeurt dit direct na de marktintroductie of blijft het idee gewoon op de plank liggen. Meestal omdat het in de voorbereiding al misging. Daarom: 10 tips om van uw idee een gloeiend succes te maken. 1. Wat is nou de toegevoegde waarde? Bij sommige producten is het onduidelijk (of niet meteen ...

Lees meer >>

Op 4 januari 2018

Klanten krijgen via webinars

Nog niet zo lang geleden gingen wij als leveranciers letterlijk de weg op naar nieuwe klanten. We hadden een min of meer duidelijk product en zochten daar de juiste doelgroep bij. We brachten de doelgroepen in kaart en stelden accountplannen op. De binnendienst of de accountmanager zelf probeerde door middel van cold calling afspraken te maken voor een bezoek. De accountmanager nam zijn lijst mee, ...

Lees meer >>

Op 8 februari 2016

Waar succes begint!

Veel ondernemers en managers denken dat het niet mogelijk is om te realiseren wat zij willen. Veel van hen zijn best tevreden, maar de meeste hebben het gevoel dat er veel meer in zit. Komt succes louter door toeval, of is succes voor iedereen haalbaar en aan te leren? Daarover gaat het eerste ingrediënt van succes dat ik met u wil delen.

Lees meer >>

Op 10 december 2007