Heb je online een aankoop gedaan, dan krijg je vaak na enige tijd een mail met de vraag of je een review wilt schrijven. Het is voor bedrijven namelijk waardevol om deze reviews te ontvangen. Eventuele zwakke punten komen naar voren en kunnen worden opgepakt. Daarnaast worden bedrijven met veel reviews betrouwbaarder gevonden. Uiteraard werkt het hebben van veel of enkel slechte reviews juist ...
Op 5 januari 2022
Door: Cees Hogendoorn Van alle nieuwe concepten, producten of diensten flopt zeker driekwart. Vaak gebeurt dit direct na de marktintroductie of blijft het idee gewoon op de plank liggen. Meestal omdat het in de voorbereiding al misging. Daarom: 10 tips om van uw idee een gloeiend succes te maken. 1. Wat is nou de toegevoegde waarde? Bij sommige producten is het onduidelijk (of niet meteen ...
Op 4 januari 2018
Nog niet zo lang geleden gingen wij als leveranciers letterlijk de weg op naar nieuwe klanten. We hadden een min of meer duidelijk product en zochten daar de juiste doelgroep bij. We brachten de doelgroepen in kaart en stelden accountplannen op. De binnendienst of de accountmanager zelf probeerde door middel van cold calling afspraken te maken voor een bezoek. De accountmanager nam zijn lijst mee, ...
Op 8 februari 2016
Veel ondernemers en managers denken dat het niet mogelijk is om te realiseren wat zij willen. Veel van hen zijn best tevreden, maar de meeste hebben het gevoel dat er veel meer in zit. Komt succes louter door toeval, of is succes voor iedereen haalbaar en aan te leren? Daarover gaat het eerste ingrediënt van succes dat ik met u wil delen.
Op 10 december 2007